Stembiljetten op het stembureau

Definitieve uitslagen verkiezingen Haarlemmermeer bekend

21 maart 2023
Verkiezingen

Op 15 maart was het zover. Inwoners van Haarlemmermeer mochten in een van de 96 stembureaus hun stem uitbrengen voor de Provinciale Staten en/of de waterschappen. Nu zijn de definitieve uitslagen van alle stembureaus van de gemeente Haarlemmermeer bekend.

Hoe nu verder?

De uitslagen zijn nu naar de provincie en de waterschappen. Hier komen de hoofd- en centrale stembureaus de komende dagen bij elkaar. Zij controleren de uitslagen van de verschillende gemeenten. Eventuele onregelmatigheden worden beoordeeld. Ook worden eventuele bezwaren meegenomen. Uiteindelijk stellen de centrale stembureaus de definitieve uitslag vast.

De uitslag van de verkiezingen in Haarlemmermeer is te vinden via deze linkexterne-link-icoon.

Via deze link is te zien hoe er per stembureau gestemd isexterne-link-icoon

De definitieve uitslag van de verkiezingen is bekend.