Fietsers in PARK21

Van Zantenhal, IJweg 1415 in Nieuw-Vennep
09 maart 2024 - 09 maart 2024
Evenementen

Haarlemmermeer groeit en er gebeurt veel tegelijk in Nieuw-Vennep-West en Hoofddorp-Zuid. PARK21 is volop in ontwikkeling, er komen veel woningen en nieuwe inwoners bij en ook het verkeer neemt toe. Daarom organiseert de gemeente op zaterdag 9 maart tussen 11.00 tot 15.00 uur een informatiemarkt over PARK21 en het project Weg om de Zuid (voorheen Opwaardering Nieuwe Bennebroekerweg). Ook is het project HOV Haarlemmermeer-Zuidwest aanwezig. Iedereen is van harte welkom!

De verbeterde Nieuwe Bennebroekerweg leidt het verkeer straks beter langs de zuidrand van Hoofddorp. Met de verdere aanleg van PARK21 komt er extra ruimte voor het doorbrengen van vrije tijd. Het project HOV Haarlemmermeer-Zuidwest is een nieuwe Hoogwaardige Openbaar Vervoerverbinding (HOV) die straks Lisserbroek verbindt met het station van Hoofddorp.

De gemeente werkt aan het verbeteren van de Nieuwe Bennebroekerweg. Foto: Henk Roolvink.