Wethouder Marja Rugrok en Achmed Baâdoud, voorzitter MKB Amsterdam

Haarlemmermeer slaat handen ineen met MKB Amsterdam

27 februari 2023
Nieuws

De gemeente Haarlemmermeer werkt al jarenlang goed samen met de Metropool Regio Amsterdam (MRA). Om samen nog meer te kunnen bereiken voor lokale ondernemers, is de gemeente inmiddels officieel aangesloten als partner bij het MKB Amsterdam. De thema’s die centraal staan binnen de samenwerking, zijn bereikbaarheid, veiligheid, duurzaamheid en de hoge energiekosten waar ondernemers nu mee te maken hebben.

Steuntje

Haarlemmermeer is ervan overtuigd dat door samen te werken en de krachten te bundelen, de ondernemers geholpen kunnen worden bij wat er wél kan in plaats van niet. Bij zulke vraagstukken kan de gemeente de ondernemers een steuntje in de rug geven. De menselijke maat moet terug in het werk, daar is zowel de gemeente Haarlemmermeer als de MKB-organisatie uitermate bewust van. Ondernemers leveren een belangrijke bijdrage aan de lokale economie. De gemeente is er voor hen om deze economie nog meer te versterken.

Wethouder Marja Rugrok en Achmed Baâdoud, voorzitter MKB Amsterdam

De gemeente Haarlemmermeer is officieel aangesloten bij MKB-Amsterdam. Foto: Yasmina Bargach