Een lekkere pizza op een houten bord

Beleef culinair Haarlemmermeer tijdens de restaurantweek

15 februari 2024
Nieuws

Tijdens de restaurantweek, van 26 februari tot en met 3 maart, kun je bij maar liefst veertien restaurants genieten van een speciaal samengesteld aanbod. Of je nou houdt van uitgebreid tafelen met meerdere gangen en bijpassende wijnen, van speciaal bieren en borrelhapjes of van een heerlijke lunch gemaakt van lokale producten; tijdens de restaurantweek beleef je het allemaal.

De deelnemende restaurants bieden tijdens de restaurantweek een speciaal samengesteld menu of leuke actie aan. Bijvoorbeeld de tweede pizza gratis, een luxe drie-gangenmenu voor een speciale prijs, de derde lunch gratis of twee diners voor de prijs van één. Zo zijn er nog meer fantastische acties en verrukkelijke menu’s om tijdens de restaurantweek te proberen. Wie weet ontdek jij een nieuwe favoriete hotspot, lekker in de buurt.

Deelnemende restaurants

Beleef culinair Haarlemmermeer bij populaire hotspots als Fort Noxx, Plein 14, Papa's Beach House, Restaurant Lieveling en Bar-Bistro Joseph. Of beleef het bij verborgen parels zoals het Oude Dykhuys, Bistro Jacques, Orries, de Nieuwe Meerpaal, Hotel de Herbergh en de Rustende Jager. Iets nieuws proberen? Er doen ook nieuwe restaurants mee met de restaurantweek! Ga langs bij Christiani Pizzabar, Fort 5 of Lola's.

Culinair genieten in eigen gemeente

Met de restaurantweek zet Visit Haarlemmermeer samen met lokale horeca de culinaire kant van de gemeente op de kaart. Vaak zoeken inwoners restaurants buiten Haarlemmermeer op als ze erop uit willen. De speciale menu's en acties inspireren inwoners in eigen gemeente op culinaire reis te gaan. Je hoeft namelijk niet ver van huis te zijn om culinair te genieten! Luxe diners, heerlijke lunches en gezellige borrelplekken. Restaurants in het bruisende centrum van de verschillende kernen, aan het water, in het bos of in monumentale panden. Waar je ook van houdt, je vindt het in hier.

Wil jij het culinaire aanbod van Haarlemmermeer beleven? Bekijk het volledige aanbod en de reserveringsmogelijkheden via http://visithaarlemmermeer.nl/culinair en Beleef Culinair Haarlemmermeer!externe-link-icoon