Routebeschrijving

De gemeentekantoren en servicecentra van gemeente Haarlemmermeer zijn goed bereikbaar. U kunt lopend, met de fiets, met openbaar vervoer of de auto komen. Op deze pagina staat beschreven hoe u er komt.

Route naar gemeentekantoor Beukenhorst in Hoofddorp

Taurusavenue 100
2132 LS Hoofddorp

Lopend of met de fiets

Vanaf station Hoofddorp gaat u over de Van Heuven Goedhartlaan langs een groot beeld. Ga bij de stoplichten rechtdoor. Het gemeentekantoor Beukenhorst is aan het einde van de Taurusavenue aan de rechterkant. U kunt uw fiets neerzetten in de overkapte fietsenstalling.

Openbaar vervoer

Bus 300, 340, 341, 397, N30 en N97 stoppen bij halte Beukenhorst. Steek beneden bij de bushalte over. Loop rechtdoor langs de Rijnlanderweg. Voor de stoplichten gaat u rechtsaf en na 50 meter weer rechtsaf. Het gemeentekantoor Beukenhorst is aan de rechterkant.

Vanuit het centrum van Hoofddorp

Ga over de Van Heuven Goedhartlaan onder het spoor door. Volg de Polarisavenue en sla meteen rechtsaf de Taurusavenue op. Volg de Taurusavenue en houd links aan op de rotonde. Ga bij de stoplichten rechtdoor. U komt dan langs het Novotel. Het gemeentekantoor Beukenhorst is na 500 meter aan de linkerkant. Sla linksaf en daarna rechtsaf het parkeerterrein op. U kunt gratis parkeren op een parkeerplek voor bezoekers.

Vanaf de snelweg A4

Neem op de A4 vanuit beide richtingen afslag 3 naar Hoofddorp. Vanaf de N201 volgt u de borden Hoofddorp Centrum en kantorengebied Beukenhorst-Zuid. Ga bij de stoplichten linksaf. Volg de weg en maak een scherpe bocht naar rechts. U bent dan op de Taurusavenue. Het gemeentekantoor Beukenhorst is na 700 meter aan de rechterkant. Na de stoplichten slaat u na 50 meter rechtsaf en direct weer rechtsaf het parkeerterrein op. U kunt parkeren op een parkeerplek voor bezoekers.

Er zijn 4 gehandicaptenparkeerplaatsen voor het gemeentekantoor. Voor mindervaliden is er een lift bij de hoofdingang.

Route naar gemeentekantoor Polderlanden in Hoofddorp

Marktlaan 124
2132 DM Hoofddorp

Lopend of met de fiets

Op het Burgemeester van Stamplein kunt u uw fiets neerzetten. Dit plein ligt voor het winkelcentrum Vier Meren. Ga naar de zijde met de restaurants. U gaat daar het winkelcentrum in. Daarna loopt u naar rechts. Het gemeentekantoor Polderlanden is na ongeveer 50 meter aan de linkerkant.

Openbaar vervoer

Stap uit bij halte Hoofddorp Centrum. Dit plein ligt voor het winkelcentrum Vier Meren. Ga naar de zijde met de restaurants. U gaat daar het winkelcentrum in. Daarna loopt u naar rechts. Het gemeentekantoor Polderlanden is na ongeveer 50 meter aan de linkerkant.

Met de auto

U kunt parkeren in garage Vier Meren onder het Burgemeester van Stamplein. In de garage zijn 11 gehandicaptenparkeerplaatsen. U gaat het winkelcentrum in via de roltrap of lift. Daarna loopt u rechtdoor. Het gemeentekantoor Polderlanden is na 30 meter aan de rechterkant.

Route naar servicecentrum in Halfweg

Haarlemmerstraatweg 51
1165 MJ Halfweg

Lopend of met de fiets

Het servicecentrum is met de fiets goed bereikbaar. U kunt uw fiets neerzetten in de overkapte fietsenstalling. Komt u lopend? U komt dan via de voetgangersbrug over de N220.

Openbaar vervoer

Stap uit bij treinstation Halfweg-Zwanenburg. Steek de N220 over en sla rechtsaf naar de Haarlemmerstraatweg. Het servicecentrum Halfweg is na ongeveer 250 meter aan de linkerkant.

Vanuit Amsterdam

Sla op de A200 af bij het bordje ‘Raadhuis’. Vervolg de weg tot de kruising bij The Style Outlets. Volg de bordjes met het logo van de gemeente Haarlemmermeer en de politie. U kunt gratis parkeren op een parkeerplek voor bezoekers.

Vanuit Haarlem

Sla op de A200 af bij het bordje ‘Raadhuis’. Volg onderaan de afrit de bordjes met het logo van de gemeente Haarlemmermeer en de politie. U kunt gratis parkeren op een parkeerplek voor bezoekers.

Route naar servicecentrum Nieuw-Vennep

Eugénie Prévinaireweg 19
2151 BA Nieuw-Vennep

Lopend of met de fiets

Op de hoek van de Venneperstraat en Eugenie Previnaireweg ligt het gebouw Meerveste. In dit gebouw zit het servicecentrum Nieuw-Vennep. U kunt uw fiets neerzetten in de fietsenstalling voor het gebouw.

Openbaar vervoer

Bus 57 stopt bij halte Zuiderdreef in Nieuw-Vennep. Vanaf daar is het 5 minuten lopen naar het servicecentrum. U loopt op de Zuiderdreef richting de Kalslagerring. Sla rechtsaf naar Dokter van Haeringenplantsoen. Sla rechtsaf naar de Eugenie Previnaireweg.

Met de auto

U kunt parkeren aan de Venneperstraat, Eugenie Previnaireweg of op het parkeerterrein aan het einde van de Venneperstraat. Er is 1 gehandicaptenparkeerplaats voor het servicecentrum (op de Venneperstraat).

Route naar gemeentebalie Schiphol

Aankomstpassage 2
1118 AX Schiphol

Lopend of met de fiets

De gemeentebalie Schiphol is op het vliegveld Schiphol in aankomsthal 2. De balie is vlakbij de baggage reclaim. Bekijk de interactieve plattegrond van Schipholexterne-link-icoon en zoek op 'gemeente Haarlemmermeer'.

Openbaar vervoer

Het vliegveld Schiphol is goed te bereiken met de bus en trein. Het treinstation ligt onder de luchthaven. De bussen stoppen bij bushalte Schiphol Plaza.

Met de auto

U kunt parkeren bij parkeergarage P1. Deze parkeergarage is voor kort parkeren en ligt vlakbij Schiphol Plaza. Bekijk alle parkeergarages op Schipholexterne-link-icoon.