Informatie over het online subsidieportaal
Wilt u uw subsidieaanvraag bekijken of aanvullen? Dat doet u via het online subsidieportaal.
Wat kan ik doen in het portaal?
In het subsidieportaal kunt u:
- Communiceren met de gemeente over uw subsidieaanvraag.
- Uw aanvraag en het besluit bekijken en downloaden.
- Documenten toevoegen.
- Een wijziging doorgeven.
- Uw verantwoordingen indienen. Dit kan vanaf subsidiejaar 2025.
Gehighlighte tekst: Moet u een subsidie uit 2024 verantwoorden? Dat doet u via het formulier Subsidie verantwoorden 2024.
Hoe vraag ik subsidie aan?
U vraagt subsidie aan via Subsidies op de website van de gemeente. Kies de subsidie die u wilt aanvragen en klik op de knop 'Subsidie aanvragen'. Nadat u uw aanvraag hebt ingestuurd, kunt u deze inzien en regelen via het subsidieportaal.
Waar kan ik vragen stellen?
Hieronder vindt u een overzicht van veelgestelde vragen en antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen? Dan kunt u bellen of mailen met team Subsidies. Het telefoonnummer is 0900 1852 en het e-mailadres is info@haarlemmermeer.nl.
Veelgestelde vragen over het subsidieportaal
Hoe log ik in op het online subsidieportaal?
Als organisatie logt u in met eHerkenning niveau 3. Als inwoner logt u in met uw DigiD.
Wat is eHerkenning en hoe vraag ik dat aan?
Bedrijven, ondernemers en organisaties loggen in met eHerkenning. Dat is een soort DigiD voor bedrijven.
U kunt eHerkenning aanvragen als u ingeschreven staat bij de Kamer van Koophandel. Voor het aanvragen van subsidie bij de gemeente Haarlemmermeer, heeft u minimaal betrouwbaarheidsniveau 3 nodig.
Waarom kan ik alleen inloggen met eHerkenning of DigiD?
Als u inlogt met eHerkenning of DigiD, weet de gemeente zeker dat u bent wie u zegt dat u bent. Daarnaast weet u door deze manier van inloggen dat de website veilig en betrouwbaar is.
Worden mijn gegevens veilig opgeslagen?
Ja, uw gegevens worden veilig opgeslagen in het portaal. Alleen u en betrokken medewerkers van de gemeente kunnen ze bekijken.