Bijdrage huur gemeentelijk vastgoed
Welke voorwaarden gelden voor de bijdrage?
- Uw organisatie huurt een gebouw of grond van de gemeente.
- U vraagt aan namens een vereniging, stichting of andere maatschappelijke organisatie.
- Uw organisatie maakt maatschappelijke activiteiten mogelijk.
Welke informatie heb ik nodig bij de aanvraag?
- (Nieuw) Huurcontract: contractnummer, datum en bedrag.
- Bankrekeningnummer en op naam van wie dit nummer is.
Hoe vraag ik een bijdrage voor huur of retributie aan?
U kunt online een aanvraag doen via de knop Bijdrage aanvragen. Houd daarbij de nodige gegevens bij de hand. Die vindt u onder de kop hierboven (Welke informatie heb ik nodig bij de aanvraag?).
Wat gebeurt er na mijn aanvraag?
Nadat u een aanvraag heeft gedaan, zet de gemeente de volgende stappen:
- U krijgt antwoord per e-mail dat uw aanvraag is ontvangen.
- De gemeente bekijkt uw aanvraag.
- Het college van burgemeester en wethouders beslist of u een bijdrage voor huur of retributie ontvangt.
- U krijgt bericht over het besluit.
Informatie over uw aanvraag krijgt u via het e-mailadres dat u bij uw aanvraag doorgeeft. U krijgt binnen 12 weken na uw aanvraag bericht over het besluit.
Waar kan ik terecht met vragen?
Facturen en contracten
Voor vragen over facturen en contracten kunt u contact opnemen met een medewerker van team Vastgoedzaken. Dat kan via 0900 1852 of info@haarlemmermeer.nl.
Subsidies
Voor vragen over subsidies kunt u contact opnemen met een medewerker van team Subsidies. Dat kan via 09001852 of info@haarlemmermeer.nl.
Noem altijd 'Bijdrage voor huren van de gemeente' en uw zaaknummer, als u die heeft. Dan kunnen we u snel helpen. U krijgt een zaaknummer nadat u online een bijdrage voor huur of retributie heeft aangevraagd.