Bestanden uploaden
Heeft u iets aangevraagd bij de gemeente en wilt u nog bestanden opsturen? Via deze pagina verstuurt u makkelijk meerdere bestanden tegelijk. Ze worden direct toegevoegd aan uw dossier.
Hoe het werkt
Klik op de knop 'Upload bestanden' om verschillende bestanden te versturen. Bijvoorbeeld een scan of een foto van uw bankafschriften, paspoort, huurcontract of andere documenten.
Wat u moet uploaden, hangt af van het soort aanvraag dat u heeft gedaan. U heeft altijd een zaaknummer of kenmerk nodig om de bestanden op de juiste manier te versturen.
Dit heeft u nodig
- U heeft uw zaaknummer of kenmerk nodig. Dit staat meestal vermeld als 'Ons kenmerk' en bestaat uit 7 of 8 cijfers.
- Voor inwoners: gebruik uw DigiD om de bestanden te uploaden. Zorg ervoor dat dit hetzelfde DigiD is als bij uw eerdere aanvraag.
- Voor ondernemers of organisaties: gebruik eHerkenning om uw bestanden te uploaden.
- U kunt jpg-, png-, txt-, pdf-, doc- of xlsx-bestanden uploaden.
- U kunt maximaal 20 MB per formulier versturen. Wilt u meer bestanden versturen? Open dan het formulier nog een keer.
Problemen met versturen?
Heeft u geen zaaknummer of kenmerk van 7 of 8 cijfers? Of lukt het niet om de bestanden te versturen? Neem dan contact op met uw contactpersoon of met de afdeling die over uw aanvraag gaat.
Weet u niet bij wie u terecht kunt? Neem dan contact op met de gemeente via 0900 1852 of stel uw vraag via het contactformulier. De gemeente neemt contact met u op via e-mail of telefoon.