Bestanden uploaden

Heeft u iets aangevraagd bij de gemeente en wilt u nog bestanden opsturen? Via deze pagina verstuurt u makkelijk meerdere bestanden tegelijk. En worden ze direct toegevoegd aan uw dossier.

Upload bestanden

Formulier gebruiken

U kunt verschillende bestanden versturen zoals bankafschriften, een kopie van uw paspoort, huurcontracten en andere documenten. Wat u moet opsturen, hangt af van de soort aanvraag die u heeft ingediend. U heeft altijd een zaaknummer of kenmerk nodig om de bestanden te versturen. 

Goed om te weten: 

  • U heeft uw zaaknummer of kenmerk nodig. Deze staat vaak vermeld als 'Ons kenmerk' en bestaat altijd uit 7 cijfers.   
  • Voor inwoners: gebruik uw DigiD om de bestanden te uploaden. Zorg ervoor dat dit hetzelfde DigiD is als bij uw eerdere aanvraag.
  • Voor ondernemers of organisaties: gebruik eHerkenning om uw bestanden te uploaden.
  • U kunt jpg-, png-, txt-, pdf-, doc- of xlsx-bestanden uploaden.
  • U kunt maximaal 20 MB per formulier versturen. Wilt u meer bestanden versturen? Gebruik dan het formulier nog een keer.  

Problemen met versturen?

Heeft u geen zaaknummer of kenmerk van 7 cijfers? Of lukt het niet om de bestanden te versturen? Neem dan contact op met uw contactpersoon of met de afdeling die over uw aanvraag gaat.