Beperkte dienstverlening door NAVO-top

Van 23 tot en met 26 juni is de dienstverlening van de gemeente beperkt. Dit komt door de NAVO-top. Door extra verkeers- en veiligheidsmaatregelen zijn onze locaties minder goed bereikbaar.
Instructie tekst: Wilt u uw rijbewijs, paspoort of ID-kaart verlengen? Doe dit dan vóór of na de NAVO-top.

Open voor dringende zaken

U kunt in deze periode alleen bij ons terecht voor dringende zaken, zoals:

  • Aangifte van overlijden.
  • Aangifte van geboorte.
  • Spoedaanvraag paspoort of ID-kaart.

De beperkte dienstverlening geldt voor de volgende locaties:

  • Gemeentekantoor Beukenhorst in Hoofddorp.
  • Servicecentrum Nieuw-Vennep.
  • Servicentrum Halfweg.

Spoedaanvraag

Heeft u met spoed een reisdocument nodig? Bel dan naar 0900 1852.

Houd bij een spoedaanvraag rekening met het volgende:

  • U krijgt het document na 2 werkdagen, tenzij er vertraging is door de slechte bereikbaarheid.
  • Een spoedaanvraag is duurder dan een gewone aanvraag.
  • Door de beperkte dienstverlening kunnen we niet iedereen helpen. We beoordelen of het echt spoed is.

Heeft u al een afspraak?

Als u al een afspraak heeft in de periode van 23 tot en met 26 juni, dan krijgt u van ons bericht of deze afspraak doorgaat.

Gemeentebalie Schiphol blijft open

De gemeentebalie op Schiphol blijft open voor het aanvragen en ophalen van reisdocumenten. Let op: er zijn minder afspraken mogelijk dan normaal.

Heeft u al een afspraak om een paspoort of ID-kaart aan te vragen of op te halen? Dan gaat deze afspraak gewoon door. Houd wel rekening met extra drukte en mogelijke vertragingen, ook als u met het openbaar vervoer reist.

U bent zelf verantwoordelijk om op tijd bij uw afspraak te zijn. Plan uw reis ruim van tevoren.

Vragen over uw afspraak?

Bel dan met de gemeente via 0900 1852. Belt u vanuit het buitenland of kunt u geen 0900-nummer bellen? Bel dan met 0031 23 567 6543.