Adresonderzoek
Staat er op uw adres iemand ingeschreven die er niet woont? Of ontvangt u post van vorige bewoners? Dan kunt u de gemeente vragen om een adresonderzoek te starten. De gemeente onderzoekt dan waar deze persoon echt woont.
Hoe kan ik een adresonderzoek aanvragen?
Een adresonderzoek vraagt u aan bij de balie. Hiervoor maakt u een afspraak met de gemeente.
Wat neem ik mee naar de afspraak?
- Uw identiteitsbewijs (paspoort, identiteitskaart).
- Zoveel mogelijk informatie over de vertrokken persoon. Bijvoorbeeld: het nieuwe adres, e-mailadres of telefoonnummer van de persoon.
Kan ik een adresonderzoek aanvragen?
- U kunt alleen een adresonderzoek aanvragen als u zelf op het adres woont.
- Wilt u alle post voor deze persoon retour afzender sturen? Ook als de post van de gemeente afkomstig is. Deze post maakt onderdeel uit van het adresonderzoek.
- Loopt er een adresonderzoek naar uw eigen adresgegevens? Neem dan zo snel mogelijk contact op door een e-mail te sturen naar adresonderzoek@haarlemmermeer.nl. Of bel naar 0900 1852.
Wat kost een adresonderzoek?
Een adresonderzoek kost u niets.