Mijn Haarlemmermeer
Hoe kan ik inloggen in Mijn Zaken?
Met uw DigiD kunt u inloggen en de status van uw aanvragen bekijken. Heeft u nog geen DigiD? Vraag DigiD dan eerst aan.
Op de website van Steffie vindt u een eenvoudige uitleg over wat DigiD is, hoe u DigiD kunt aanvragen en hoe u het kunt gebruiken. Ook kunt u oefenen met aanvragen.
Als ondernemer logt u in met eHerkenning. Heeft u nog geen eHerkenning? Op de website eHerkenning vindt u meer informatie hoe u dit aanvraagt.
Wat kan ik straks zien in Mijn Zaken?
Het systeem wordt dit jaar steeds verder uitgebreid. Daarom zijn op dit moment maar een klein aantal zaken te zien. We verwachten aan het eind van 2023 klaar te zijn.
Wanneer het systeem klaar is, kunt u uw lopende en afgeronde zaken bij gemeente Haarlemmermeer bekijken. U kunt dan:
- Uw e-mailadres of telefoonnummer veranderen.
- De status en de volgende stappen van uw aanvraag of melding bekijken.
- Documenten bekijken die horen bij uw aanvraag.
- Documenten toevoegen aan uw aanvraag.
- Via e-mail op de hoogte blijven over statusupdates of wijzigingen.
Hoe weet ik of er updates of wijzigingen zijn in de status van mijn aanvraag?
Als er updates of wijzigingen zijn in de status van uw aanvraag, kunt u hiervan op de hoogte worden gehouden via e-mail. U kunt in Mijn Zaken via ‘Mijn gegevens’ aangeven dat u via e-mail op de hoogte wilt worden gehouden.
Wat kan ik niet zien in Mijn Zaken?
Zaken die u niet direct bij gemeente Haarlemmermeer heeft aangevraagd, vindt u niet in Mijn Zaken. Dit vindt u bijvoorbeeld niet in Mijn Zaken:
- Informatie over gemeentelijke belastingen. Hiervoor neemt u contact op met Cocensus.
- Informatie over uw parkeervergunning of -ontheffing vindt u bij het digitale Parkeerloket.
- Via de Berichtenbox van MijnOverheid heeft u toegang tot post van steeds meer overheidsorganisaties, zoals de Belastingdienst, het RDW of UWV.