Het servicecentrum in Nieuw-Vennep

Opknapbeurt voor servicecentrum Nieuw-Vennep

22 oktober 2024
Dienstverlening, Nieuw-Vennep, Nieuws

De gemeente Haarlemmermeer knapt het servicecentrum Nieuw-Vennep op. Dat is nodig omdat het is verouderd. De inrichting van het servicecentrum krijgt dezelfde sfeer als het nieuwe gemeentehuis dat in Hoofddorp komt.

Het servicecentrum Nieuw-Vennep is gesloten vanaf donderdag 7 november 2024 tot en met vrijdag 29 november 2024. Maandag 2 december 2024 is het weer open. In de tussentijd kunnen inwoners een paspoort, ID of rijbewijs aanvragen in Hoofddorp en Halfweg. Daarvoor is een afspraak nodig. Een afspraak maken kan via de website van de gemeenteexterne-link-icoon

Paspoort of ID ophalen

De locatie om een paspoort op te halen is altijd dezelfde als de locatie waar iemand een paspoort aanvraagt. Voor een ID en rijbewijs is dat ook zo. Maar voor Nieuw-Vennep is er tijdens de verbouwing een uitzondering. Wie voor 7 november een paspoort, ID of rijbewijs aanvraagt in Nieuw-Vennep kan dat tussen 7 en 29 november afhalen in het gemeentekantoor in Hoofddorp. Óf vanaf 2 december in Nieuw-Vennep. Een paspoort, ID of rijbewijs ophalen kan met of zonder afspraak.

Overlast

De aannemer zorgt voor zo weinig mogelijk overlast. Wie toch overlast heeft, kan bellen met de gemeente. Het telefoonnummer is 0900 1852.

Het servicecentrum in Nieuw-Vennep krijgt een opknapbeurt. Foto: Lumen Photo.