Informatiemarkt Nieuw-Vennep: bouwen aan de toekomst

03 mei 2024
Nieuw-Vennep, Nieuws

Op zaterdag 8 juni organiseert gemeente Haarlemmermeer een informatiemarkt voor Nieuw-Vennep. Medewerkers van verschillende nieuwbouwprojecten en andere projecten zijn aanwezig om uw vragen te beantwoorden. Ook NMCX Centrum voor Duurzaamheid, Stichting Maatvast, de Meerlanden, de wijkagenten en de brandweer maken graag kennis met u.

Informatiemarkt

De informatiemarkt is van 11.00 tot 15.00 uur op het Harmonieplein.

U vindt de kramen tussen de Harmoniekoepel en het Ontmoetingscentrum. We nemen u graag mee in de ontwikkelingen van Nieuw-Vennep. De informatiemarkt is buiten. Bij slecht weer verplaatsen we de markt naar binnen bij het Ontmoetingscentrum.

Er zijn medewerkers van (nieuwbouw)plannen aanwezig

Medewerkers en ontwikkelaars staan klaar om u meer informatie te geven over de volgende (nieuwbouw)plannen:

• Pionier-Bolsterrein
  • Nieuw-Vennep West
  • De Nieuwe Kom
  • Flexwonen
  • Veldbloemstraat
  • PARK21
  • Wijkvernieuwing Welgelegen
  • Verkeersstructuurplan Nieuw-Vennep

Meer informatie

Meer informatie over de projecten vindt u op de website van Nieuw-Vennepexterne-link-icoon.

Een indruk van de informatiemarkt

Een indruk van de informatiemarkt. Foto: gemeente Haarlemmermeer