Logo van Lincolnpark dat doorverwijst naar de homepage

Graanhalmen

Bedrijf gezocht dat sporthal met horeca kan bouwen

08 mei 2023
Lincolnpark

De gemeente zoekt een bedrijf voor de ontwikkeling en bouw van een sporthal met horeca voor het Centrum van Lincolnpark. We zijn gestart met een selectieprocedure via TenderNed.

Overdag maken het Hoofdvaart College en De Linie die in de buurt komen, gebruik van de sporthal, zij komen ook naar Lincolnpark. In de avonduren en weekenden sporten er de verenigingen. De horeca komt aan een plein waaraan onder meer ook twee supermarkten zich vestigen.

De bouw van de sporthal met horeca is een duurzame en ambitieuze ontwikkeling

Dat vraagt om goede afstemming en meerjarige samenwerking tussen de gemeente en een bedrijf dat de hal gaat neerzetten. Via een openbare procedure selecteren we hiervoor een bedrijf. Ook het onderhoud kan onderdeel maken van de afspraken die we maken.

We willen marktkennis en ondernemerschap vroeg betrekken bij de plannen

Daarmee willen we de meest optimale, toekomstbestendige invulling van het gebouw bereiken met duurzame materialen. Ook rekenen we op vernieuwende oplossingen van het bedrijf dat de sporthal gaat bouwen.

Vooraankondiging op TenderNed

Bedrijven die interesse hebben in de aanbesteding van sporthal met horeca kunnen de navolgende webpagina op TenderNed opzoeken: www.tenderned.nl/aankondigingen/overzicht/296244/publicatie externe-link-icoon