Een blij meisje

Ontdek jouw toekomst in het sociaal domein bij Haarlemmermeer

22 oktober 2024
Nieuws

Na een succesvolle kennismaking met Domein Bedrijfsvoering eind september opent de gemeente Haarlemmermeer nog twee keer de deuren. Dit is voor iedereen die geïnteresseerd is in werken bij de gemeente Haarlemmermeer. Tijdens de ‘open je toekomst’-middagen nodigen wij jou uit kennis te maken met onze inhoudelijke teams. Om elkaar te ontmoeten en actuele of toekomstige vacatures/posities te bespreken.

Maak kennis met werken voor het sociaal domein

De collega’s van Sociale Dienstverlening, Maatschappelijke Ondersteuning en Zorg, Samenleving, Sport en Cultuur staan op woensdag 13 november voor je klaar. Werken voor het sociaal domein is divers. Denk aan werk en inkomen, inburgering, subsidies, welzijn en vrije tijd, leerplicht of applicatiebeheer. Op de website werken bij haarlemmermeer staat alle  informatie over de aanwezige afdelingenexterne-link-icoon. Ben je meer geïnteresseerd in werken voor het fysiek domein? Kom dan langs op woensdag 27 november.

Meld je aan voor jouw bezoek

Aanmelden voor het sociaal domein kan tot en met woensdag 6 november 2024externe-link-icoon. Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. Zo zorgen we ervoor dat alle bezoekers de juiste aandacht krijgen. Je bent van harte welkom. Geef bij de aanmelding vooral aan waar jouw interesse naar uit gaat.

Ambitieuze gemeente vol uitdaging

De gemeente Haarlemmermeer is ambitieus, dynamisch en biedt veel uitdagingen en mogelijkheden aan haar collega’s. Je kunt bij ons instromen, doorgroeien en het verschil maken voor onze inwoners. We horen natuurlijk ook graag van jou waar jouw talent en ambitie ligt en hoe je onze organisatie kan komen versterken. De gemeente Haarlemmermeer is een inclusieve organisatie waarin wij denken in kansen.

Nieuwsgierig naar vacatures?

Bekijk ze dan op: http://www.werkenbijhaarlemmermeer.nlexterne-link-icoon .

Open je toekomst bij de gemeente Haarlemmermeer.