Indruk van het Marktgebouw uit het schetsontwerp van mei 2023

Informatiebijeenkomst Marktgebouw centrum Nieuw-Vennep

24 oktober 2023
Bijeenkomsten, Nieuws

In juli is een ontwikkelaar gecontracteerd voor de bouw van het Marktgebouw aan het Harmonieplein in het centrum van Nieuw-Vennep. Het gaat om ontwikkelaar HBB groep uit Heemstede. HBB Groep won de aanbestedingsprocedure die eind vorig jaar begon. Op 6 november organiseren zij een informatiebijeenkomst om meer te vertellen over het Marktgebouw. Geïnteresseerden en belanghebbenden zijn van harte welkom.

Het Marktgebouw

HBB Groep uit Heemstede ontwikkelt in samenwerking met de gemeente Haarlemmermeer het Marktgebouw. Het wordt een bouwblok met 20 middeldure huurappartementen en 27 huur- of koopappartementen in de vrije sector. Onder het appartementengebouw komt een bibliotheek van 1.000 vierkante meter en een horecavoorziening van 150 vierkante meter. Parkeren voor auto’s wordt opgelost in een bestaande parkeergarage dichtbij.

Meer informatie

Meer informatie staat op de projectwebsite voor het Marktgebouwexterne-link-icoon van HBB Groep. Gemeentelijke informatie over De Nieuwe Kom en het Marktgebouw staat op de website van Nieuw-Vennep.

Indruk van het Marktgebouw uit het schetsontwerp van mei 2023. Beeld door HBB Groep.