Inwoners in gesprek met medewerkers over duidelijke brieven

Help mee om onze dienstverlening te verbeteren

08 juli 2024
Dienstverlening, Nieuws

De gemeente Haarlemmermeer wil de dienstverlening verbeteren. Of het nu gaat om de aanvraag van een vergunning, het doen van een melding via de website of de communicatie met de gemeente via de telefoon, e-mail of brieven. De gemeente wil van inwoners weten wat goed gaat en wat beter kan.

Welke onderdelen van onze dienstverlening vind jij belangrijk?

We willen dat onze dienstverlening aansluit bij de wensen en behoeften van inwoners. Daarom nodigen wij iedereen uit om onze vragenlijst in te vullen. Hiermee kunnen inwoners aangeven welke onderdelen van onze dienstverlening voor hen het belangrijkst zijn en waar wij volgens hen mee aan de slag moeten.

Vul nu de vragenlijst in

Laat jouw mening horen en vul de vragenlijst inexterne-link-icoon. Samen maken we onze dienstverlening beter.

Hulp nodig met invullen?

Kun je de vragenlijst niet zelf invullen? Geen probleem! Stuur een mail naar dienstverlening@haarlemmermeer.nl of bel Charlotte Holst via 023 5676435. Wij helpen je graag telefonisch verder.