De scanauto van CycloMedia

CycloMedia maakt foto’s voor gemeente

04 juni 2024
Nieuws

CycloMedia maakt foto’s in de gemeente Haarlemmermeer. Met een speciale camera-auto maken zij 360-graden panoramafoto’s vanaf de openbare weg. Zij brengen de omgeving (woningen, bedrijven en de openbare ruimte) in beeld voor de gemeente. Dit gebeurt van 10 juni tot en met 21 juli.

De gemeente gebruikt de foto’s bijvoorbeeld voor onderzoek en het beheer van de openbare buitenruimte. Dankzij de foto’s is bijvoorbeeld snel te zien welke wegen onderhoud nodig hebben.

Privacy

Wat als er mensen of kentekens op de foto staan? Dan maakt CycloMedia die onherkenbaar. Hier gelden strenge voorwaarden voor. CycloMedia heeft haar activiteiten aangemeld bij de Autoriteit Persoonsgegevens. De foto’s worden niet openbaar gebruikt, ze komen bijvoorbeeld niet op internet.

Meer informatie?

Kijk voor meer informatie op de website van Cyclomediaexterne-link-icoon. Neem voor vragen of het maken van bezwaar contact op met CycloMedia Technology, Van Voordenpark 1b, 5301KP Zaltbommel. Of mail naar privacy@cyclomedia.com.

De scanauto van Cyclomedia rijdt tussen 10 juni en 21 juli rond in de gemeente Haarlemmermeer. Foto: Cyclomedia.