U meldt het verloren voorwerp digitaal via verlorenofgevonden.nl.
U komt op afspraak langs in het gemeentekantoor Beukenhorst in Hoofddorp. Maak een afspraak via 0900 1852.
Als er iets van u is gestolen, neemt u contact op met de politie. Bel daarvoor naar 0900 8844.
Als uw voorwerp is gevonden, nemen wij contact met u op. En we vragen u om uw voorwerp te komen ophalen. Breng wel uw identiteitsbewijs mee.
De gemeente benadert de eigenaar van een gevonden voorwerp alleen als er een adres of telefoonnummer in of op het gevonden voorwerp te vinden is. Kijkt u daarom zelf regelmatig op verlorenofgevonden.nl of uw vermiste voorwerp gevonden is.
Heeft u vragen of opmerkingen? Bel ons via 0900 1852. Of stuur een e-mail naar verlorenofgevonden@haarlemmermeer.nl.
U meldt het gevonden voorwerp via verlorenofgevonden.nl.
U komt langs in het gemeentekantoor Beukenhorst in Hoofddorp of bij het servicecentrum in Nieuw-Vennep en Halfweg tijdens openingstijden.
Denkt u dat er sprake is van een misdrijf? Neem dan contact op met de politie via 0900 8844.
Als u het gevonden voorwerp bewaart, moet u ervoor zorgen dat er niets mee gebeurt. Moet u daarvoor kosten maken? Dan moet de eigenaar deze kosten binnen een maand terugbetalen.
Gevonden reisdocumenten en rijbewijzen mag u niet thuis bewaren. Dit geldt ook voor militaire eigendommen.
Voorwerpen worden 1 jaar bewaard, daarna wijst de gemeente een eigenaar aan. Sleutels worden 3 maanden bewaard.