Een melding kunt u maken als u ergens (over)last van heeft. Of er als er iets mis is. Dat kan van alles zijn. Hieronder staan voorbeelden van onderwerpen waar meldingen over gaan.
Met een melding kunt u zich aan- of afmelden voor het onderhoud van een buurttuin.
U kunt schade of overlast eenvoudig melden:
Wilt u de melding telefonisch doorgeven? Dat kan ook. Bel ons via 0900 1852.
Als u iets meldt, gaat de gemeente ermee aan de slag. Ernstige problemen lossen we snel op, maar minder dringende zaken plannen we in.
Soms moeten we meldingen ook beoordelen. Zoals meldingen over illegale bouw, illegaal gebruik van ruimten, stank of lawaai van horeca. Als u uw e-mailadres invult, krijgt u een reactie met informatie. Daarin leest u wat de gemeente met uw melding doet.
Wilt u weten wat er met uw melding is gedaan? Dan kan zo:
Van meldingen voor Overlast, Bouwen en Wonen of Overige meldingen kunt u de status niet opzoeken. Deze meldingen behandelen we natuurlijk wel, maar we mogen er geen informatie over geven. Dat komt door de wettelijke regels voor privacy.
Bel ons via 0900 1852. Buiten kantoortijd is dit nummer doorgeschakeld naar de berichtendienst.
Dit soort overlast kunt meldt u bij Omgevingsdienst Noordzeekanaalgebied. Zij helpen u bij: