Gemeentebalie Schiphol

Wat u moet weten

Afspraak voor Nederlanders die in het buitenland wonen

U maakt een afspraak voor de volgende producten:

Van april tot en met juni 2018 is bij de productie van ongeveer 5000 reisdocumenten een probleem in de echtheidskenmerken vastgesteld. Het ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK), dat gaat over de productie van paspoorten heeft hier uitleg over gegeven. Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen? Dan kunt u bellen met 0800 0201046. Dit telefoonnummer is bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 21.00 uur en in het weekend van 09.00 tot 17.00 uur. U kunt ook mailen naar mijnreisdocumenten@rvig.nl. Stuur geen kopie van uw paspoort of ID-kaart mee. Dat is niet nodig.


Betaalmiddelen gemeentebalie Schiphol

U betaalt de kosten voor het paspoort of identiteitskaart aan de balie op Schiphol. U kunt alleen met pin of creditcard betalen. De betaalkaarten Visa Electron en American Express worden niet op de gemeentebalie Schiphol geaccepteerd.

​Locatie en contact gemeentebalie Schiphol

U kunt alleen op afspraak bij de gemeentebalie Schiphol terecht. De balie van gemeente Haarlemmermeer vindt u in vertrekhal 1. Tegenover de incheckbalies van KLM.

Plattegrond locatie Schipholbalie



Kijk voor de openingstijden van de balie op de contactpagina.


Kwijt of gestolen?

Is uw reisdocument vermist of gestolen? Dan heeft u het nummer van het document nodig. Dit nummer vraagt u op bij de instantie die het document heeft afgegeven (ambassade, consulaat, gemeente).

Noodpaspoorten worden in Nederland afgegeven door de Koninklijke Marechaussee. Wanneer en hoe kan ik een noodpaspoort krijgen?


Inwoners gemeente Haarlemmermeer

Wilt u als inwoner van gemeente Haarlemmermeer een paspoort of ander reisdocument aanvragen? Bezoek dan de pagina's paspoort en identiteitskaart.


Contact

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de gemeentebalie op Schiphol via het contactformulier.