Gemeentebalie Schiphol

Wat u moet weten

  • Heeft u vragen over de aanvraag van een paspoort of DigiD? Of heeft u vragen over reizen, wonen of werken in het buitenland? Bel dan het centrale telefoonnummer van Buitenlandse Zaken: 0031 24 724 7247. 

  • Wilt u een afspraak wijzigen of afzeggen? Gebruik dan de link in de afspraakbevestiging die u per e-mail heeft ontvangen. Heeft u de afspraak vóór 9 april 2019 gemaakt en geen link ontvangen? Bel ons dan via 0900 1852 of vanuit het buitenland via 0031 23 567 6543.


Afspraak voor Nederlanders die in het buitenland wonen

U maakt een afspraak voor de volgende producten:


Betaalmiddelen gemeentebalie Schiphol

U betaalt de kosten voor het paspoort of identiteitskaart aan de balie op Schiphol. U kunt alleen met pin of creditcard betalen. De betaalkaarten Visa Electron en American Express worden niet op de gemeentebalie Schiphol geaccepteerd.

​Locatie en contact gemeentebalie Schiphol

U kunt alleen op afspraak bij de gemeentebalie Schiphol terecht. De balie van gemeente Haarlemmermeer vindt u in vertrekhal 1. Tegenover de incheckbalies van KLM.



Kijk voor de openingstijden van de balie op de contactpagina.


Kwijt of gestolen?

Is uw reisdocument vermist of gestolen? Dan heeft u het nummer van het document nodig. Dit nummer vraagt u op bij de instantie die het document heeft afgegeven (ambassade, consulaat, gemeente).

Noodpaspoorten worden in Nederland afgegeven door de Koninklijke Marechaussee. Wanneer en hoe kan ik een noodpaspoort krijgen?


Inwoners gemeente Haarlemmermeer

Wilt u als inwoner van gemeente Haarlemmermeer een paspoort of ander reisdocument aanvragen? Bezoek dan de pagina's paspoort en identiteitskaart.


Contact

Heeft u vragen? Neem dan contact op met de gemeentebalie op Schiphol via het contactformulier.