Direct melden

Wat u kunt melden

  • Niet-opgehaald huisvuil.
  • Niet-werkend verkeerslicht of straatverlichting.
  • Overvolle prullenbakken.
  • Zwerfvuil.
  • Kapot wegdek of losliggende stoeptegel(s).
  • Laaghangende takken van een boom of uitstekende wortels.
  • Achterstallig onderhoud van het openbaar groen.
  • Overstromingen van putten en plasvorming.
  • Een kapot bankje of speeltoestel.
  • Een kapot verkeersbord of -paaltje.
  • Overlast.
  • Ongedierte.
  • Graffiti, affiches, enzovoort.
  • Stank- en/of geluidsoverlast.
  • Overlast van evenementen.
  • Illegale bouw of gebruik van ruimten.
  • Meldingen of opmerkingen over verkeersdrempels.

Hoe lang duurt het?

Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in.

Hoe u kunt melden

U kunt op verschillende manieren een melding maken.

  • Met het digitale formulier
  • Via WhatsApp. Voeg het telefoonnummer 06 1331 0900 toe aan uw contacten. Daarna stelt u ons uw vraag via WhatsApp. Van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur beantwoorden wij uw vraag.
  • Via Facebook of Twitter. We beantwoorden uw vraag tussen 8.30 en 17.30 uur. 
  • Mailen naar info@haarlemmermeer.nl
  • Bel ons op telefoonnummer 0900 1852. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur bereikt u ons telefonisch. Ook buiten kantoortijden kunt u uw dringende melding aan ons kwijt via 0900 1852. U wordt hierbij automatisch doorgeschakeld naar onze berichtendienst.