Website gemeente niet bereikbaar 15 en 16 september

Deel deze pagina
Publicatiedatum: 
dinsdag 04-09-2018
De digitale dienstverlening van de gemeente Haarlemmermeer is van vrijdag 14 september 18.00 uur tot maandag 17 september 7.00 uur niet bereikbaar. Deze ‘shut down’ geldt zowel voor de inwoners en ondernemers als intern. De reden is groot onderhoud van de ICT-apparatuur.

Inwoners en ondernemers worden hiervan via de website van de gemeente en dit artikel op de hoogte gesteld.

Shut down

Foto: Shutterstock
 

Beter en betrouwbaarder

Verantwoordelijk wethouder Tom Horn vindt het aan de ene kant vervelend dat de website het bewuste weekeinde in september niet kan worden geraadpleegd en het publiek onder meer geen aanvragen van paspoorten, rijbewijzen en vergunningen kan doen. Maar de voordelen van de herinrichting van de ICT-apparatuur wegen wat hem betreft zwaarder dan de eventuele overlast in dat ene weekend.

"Want door de operatie die we gaan uitvoeren wordt onze externe en interne dienstverlening beter en betrouwbaarder."