Haarlemmermeer stopt voorlopig met WhatsApp

Deel deze pagina
Een vraag stellen aan de gemeente via WhatsApp kan vanaf 1 december helaas niet meer. Nieuwsberichtjes over bijvoorbeeld gladheid of evenementen ontvangen via WhatsApp kan ook niet meer.

Haarlemmermeer stopt voorlopig met het beantwoorden van vragen via het WhatsAppnummer 06 13310900 omdat hiervoor voortaan een zakelijk account nodig is. Dat is nog steeds niet beschikbaar voor Nederlandse gemeenten. In de loop van 2020 kan Haarlemmermeer WhatsApp hopelijk weer gaan gebruiken om vragen van inwoners en ondernemers te beantwoorden. Voor het versturen van nieuwsberichten stopt de gemeente definitief met WhatsApp.

Logo van WhatsApp

Het logo van WhatsApp. Foto: Shutterstock

Een vraag stellen 

Een vraag stellen aan de gemeente kan op verschillende manieren. Contact zoeken via Facebook of Twitter kan altijd. Even bellen met 0900 1852 kan natuurlijk ook. 

Het nieuws volgen 

Wie het nieuws van de gemeente wil volgen, kan geregeld een kijkje nemen op InforMeer online. Een abonnement nemen op de nieuwsbrief kan ook via die site. Ook via Twitter en Facebook deelt de gemeente nieuwsberichten.

Een melding doen

Wie aan de gemeente door wil geven dat er bijvoorbeeld een straatlantaarn kapot is, er afval op straat ligt of dat hij of zij last heeft van een evenement, kan dat melden op https://haarlemmermeergemeente.nl/taak/direct-melden.

Gepubliceerd op: 
26 nov 2019