KLM komt weer thuis in Haarlemmermeer

Deel deze pagina
De gemeente Haarlemmermeer is ontzettend blij dat KLM gekozen heeft voor Schiphol-Oost als nieuwe vestigingslocatie voor al haar medewerkers. Op 24 juli heeft KLM haar medewerkers geïnformeerd over haar plannen voor de bouw van een campus van 35.000m2 naast het huidige KLM Operations Control Center (OCC). Onder de werknaam Blue Base wordt de toekomstige werklocatie gerealiseerd.

Wethouder luchthavenzaken, Jurgen Nobel:

“We wisten natuurlijk al dat KLM zich oriënteerde in dit gebied voor haar toekomstige ontwikkelingen. En ik ben ontzettend blij en trots dat de directie heeft besloten om haar nieuwe campus hier in onze gemeente te realiseren. Het voelt als een natuurlijke verbondenheid tussen de gemeente en het krachtige merk KLM. Welcome home!”

Haarlemmermeer wenst alle medewerkers en de directie van KLM heel veel succes bij het realiseren van hun toekomstige kantorenlocatie en campus.

Wethouder Nobel:

“Het is een hele verandering voor de medewerkers in de organisatie, maar ook een ongelooflijk mooie ontwikkeling om naar uit te kijken. We hopen dat iedereen zich na de verhuizing in 2024 snel thuis voelt.”

Meer informatie: https://nieuws.klm.com/klmers-naar-nieuwe-campus-op-schiphol-oost/

Gepubliceerd op:
25 jul 2019